Інформація для батьків

Шановні батьки!

 Рік тому Ви привели до мене своїх маленьких чомучок. Разом з ними Ви виконували різноманітні завдання, брали участь у конкурсах та святах.

 Хочу подякувати Вам за терпіння та підтримку! 

Бажаю миру та добробуту Вашим родинам! 

з повагою, Тихомирова Т.М.

Поради батькам першокласників

1.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.
4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
5. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись.
6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно.
8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв.
10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
11. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. У сімї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоровя дитини.
15.Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.


Як робити звуко-буквений аналіз слів 

Звуки - 
  • голосні (звук не зустрічає перепони, його можна проспівати) позначаємо кружечком •
  • приголосні (звук зустрічає перепону) бувають:
  • тверді (позначаємо однією рискою —)
  • м'які (позначаємо двома рисками =)
Як визначити м'який чи твердий звук?

Приголосні м'які, якщо після них ідуть Я, Ю, Є, І, Ь.Приголосні тверді, коли вони стоять у кінці слова або після них ідуть А, О, У, И, Е, апостроф чи інші приголосні.
Винятки: Й — завжди м'який звук.
Ч, Ш — завжди тверді звуки.ї — завжди позначає два звуки [Й+І].Щ — завжди позначає два звуки [Ш+Ч].М'який знак і апостроф не є звуками, вони лише позначають м'якість або твердість попередніх приголосних.ДЖ, ДЗ — ці сполучення зазвичай позначають один звук.Я Ю Є на початку слова, після голосного звука, після апострофа позначають два звуки; в інших випадках — один Слова для звукового аналізу:Малятко, матінка, кульбаба, Устина, морозиво, мавпеня,облити, окріп, Олег, Марина, мрія.